رمان مپرس از درد عشق از ستاره ضیا



نام رماننام رمان :رمان مپرس از درد عشق

نویسنده به قلم :ستاره ضیا

حجم رمانحجم رمان : ۱.۶۹ مگابایت پی دی اف , ۱.۱ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۹۹ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

عشق، عشق پاک و مقدسی که خداوند در قلب انسانها می نهد؛ انسان را به سمت و سویی می کشاند که بی گمان انتظارش را نمی کشیده است. گمان می کردی روزی عاشق شوی؟ آن هم عاشق کسی که فکرش را هم نمی کردی. بله او هم عاشق شده است. عاشق..

 


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان مپرس از درد عشق از ستاره ضیا با فرمت pdf

download :دانلود رمان مپرس از درد عشق از ستاره ضیا با فرمت apk

download :دانلود رمان مپرس از درد عشق از ستاره ضیا با فرمت java

download :دانلود رمان مپرس از درد عشق از ستاره ضیا با فرمت jad

download :دانلود رمان مپرس از درد عشق از ستاره ضیا با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان مپرس از درد عشق از ستاره ضیا با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

من در خانواده ای تقریباً ثروتمند متولد شده بودم. پدرم مرد خوبی بود. هروقت مرا می دید، کلمات محبت آمیز بر زبانش برای تک دخترش سرازیر می شد. مادرم هم مانند خودم بود یا بهتر است بگویم من مانند مادرم بودم. خیلی از کارهایم برگرفته از کارهای او بود. او زن مهربان، فهمیده و دوست داشتنی بود. زن باایمان و با حیایی بود که از نظر من لنگه نداشت. پدرم هم نماز می خواند و روزه می گرفت اما زیاد به آن ها پای بند نبود. گاهی اوقات نماز می خواند گاهی هم نمی خواند. مادرم همیشه به او می گفت:« دلم می خواد با هم بریم بهشت. من تلاشمو می کنم تو هم تلاشت رو بکن. هرکاری نمی کنی لااقل نمازتو درست و حسابی بخون.» از این حرف مادرم فوق العاده خوشم می آمد.

رمان مپرس از درد عشق