رمان کویر تشنه از مریم اولیایی



نام رماننام رمان :رمان کویر تشنه

نویسنده به قلم :مریم اولیایی

حجم رمانحجم رمان : ۴.۸۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۸۴ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به اسم مینا هستش که جدیدا با پسری به اسم عادل از یک خانواده ی ثروتمندی اشنا شده.عادل قصد داره که با مینا ازدواج کنه ولی مینا عادل رو فقط واسه دوستی میخواد و قصد ازدواج با اونو نداره تا اینکه مینا پسر عموی عادل رو میبینه و عاشق اون میشه اما…..


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان کویر تشنه از مریم اولیایی با فرمت pdf

download :دانلود رمان کویر تشنه از مریم اولیایی با فرمت apk

download :دانلود رمان کویر تشنه از مریم اولیایی با فرمت java

download :دانلود رمان کویر تشنه از مریم اولیایی با فرمت jad

download :دانلود رمان کویر تشنه از مریم اولیایی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان کویر تشنه از مریم اولیایی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

از هفت هشت سالگی یادم می آید هر وقت سر خاک پدر می رفتیم، مادر به جای اینکه سر مزارش فاتحه بخواند، ناسزا میگفت.او را لعنت میکرد و برایش طلب زجر و شکنجه میکرد. به سینه اش می کوبید و می گفت: “مرد، خدا نیامرزدت. خدا هر چی ظلم به من و اون کردی سرت بیاره. تنت تو قبر بلرزه که مثل زلزله زندگی من و این بچه رو ویرون کردی.” آن لحظه خیلی ناراحت و عصبی میشدم، اما بعد که میگفت: “آخه هنوز هم دوستت دارم. دلم برات میسوزه. حاضر بودم با خودت زندگی میکردم، اما الان آن قدر انتظارشو نمیکشیدم.” گیج میشدم. مثل درمانده ها سر در نمیاوردم.
سیزده چهارده ساله که شدم، بالاخره جرات کردم و پرسیدم: “به چه حقی بابامو نفرین میکنی؟ اون دستش از دنیا کوتاهه. مگه چیکار کرده؟ ما که تو ناز و نعمتیم. چی برات کم گذاشته؟ دوستش هم که داشتی.دوستت هم که داشته!”

رمان کویر تشنه

منبع:http://www.forum.98ia.com/