رمان یک قدم تا تبسم از f.barani



نام رماننام رمان :رمان یک قدم تا تبسم

نویسنده به قلم :f.barani

حجم رمانحجم رمان : ۴.۱۷  مگابایت پی دی اف , ۱.۲۵ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۱۱ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۱۹ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به اسم تبسمه که تازه از کانادا برگشته و به علت مریضی مادرش تن به ازدواج با پسری میده که اونو دوست نداره و…


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان یک قدم تا تبسم از f.barani با فرمت pdf

download :دانلود رمان یک قدم تا تبسم از f.barani با فرمت apk

download :دانلود رمان یک قدم تا تبسم از f.barani با فرمت java

download :دانلود رمان یک قدم تا تبسم از f.barani با فرمت jad

download :دانلود رمان یک قدم تا تبسم از f.barani با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان یک قدم تا تبسم از f.barani با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

آخ که چقد خوام میاد امشب خیلی خسته شدم
دستمو میبرم به سمته سیستمه جدید صوتیمو آهنگ مورد علاقه امو میذارم وبه سمت حمام میرم
بعد از تو دیگه عاشق نمیشم…
با یادت بازم آروم میگیرم
این قلبم بی تو طا قت نداره
لعنت به ان لحظه ایی که
من وتو رو جدا کرد منو بی تو
تنها گذاشت سازمو بی صدا کرد
تویه خیالمم نبود که لحظه ایی نباشی
گریه کنم و دنبال تو باشمو نباشی
باز اشکام برات آروم میباره
لحظه هام تورو یادم میاره
داغ تو روی دلم دوباره….
فکر نمیکردم دست زمونه من وتورو جداکنه
فکر نمیکردم…
دست پلیدی آخر عشقو پاک کنه
فکر نمیکردم خونه عشقم به این زودی خراب بشه
فکر نمیکردم شمع که عمرم به پای عشقت آب بشه
بعد از تو….
وقتی آهنگ تموم شد در اومدم و به سمت کمدم میرم و آهنگو زمزمه میکنم لباس بافت صورتی نازکمو با جین

رمان یک قدم تا تبسم

منبع:http://www.forum.98ia.com/