حلم الاحلام
رویای رویاها

احکینی یا حبیبی احکینی لصوتک قلبی مشتاق
با من صحبت کن عزیزم. با من صحبت کن، دلم برای صدایت تنگ شده است

لونی سنینی بلون الحب وعطر الاشواق
سالهای مرا رنگی ببخش، رنگ عشق و رایحه خوش شور و شوق

صوتک سحر وغرام عدلی هات الکلام اول ما قلت بحبک عشنا حلم الاحلام
صدای تو شگفت انگیز و عاشقانه است، این کلمات را برای من تکرار کن
از اولین باری که گفتم دوستت دارم، با رویای رویاها زندگی کردیم

حکینی حبیبی ورجعلی ماضی اللیلات وارسملی صوره بقلبک واحملنی فی جناح الایام
با من صحبت کن عزیزم و مرا به گذشته ببر، به شبهایی که گذشت و برایم ترسیم کن
تصویری در قلبت و مرا بر بالهای روزها با خودت ببر

صوتک سحر وغرام عدلی هات الکلام اول ما قلت بحبک عشنا حلم الاحلام
صدای تو شگفت انگیز و عاشقانه است، این کلمات را برای من تکرار کن
از اولین باری که گفتم دوستت دارم، با رویای رویاها زندگی کردیم

حکیلی حبیبی حکایات کتبلی حرف کلمات افتحلی اسمع ضحکاتک بالحب بیونسها
برایم داستان بگو عزیزم، برایم نامه ای با واژه های خودت بنویس
به شنیدن خنده هایت عشق می ورزم، حرکاتت را دوست دارم

احکینی یا حبیبی احکینی لصوتک قلبی مشتاق
با من صحبت کن عزیزم. با من صحبت کن، دلم برای صدایت تنگ شده است

لونی سنینی بلون الحب وعطر الاشواق
سالهای مرا رنگی ببخش، رنگ عشق و رایحه خوش شور و شوق