ده لولاک
برای تو نبودم

ده لولاک ماقابلت یالیل قمری
برای تو نبودم ای شب، من هرگز ماه خودم را ندیدم

ده لولاک ما عشقت یالیل عمری
برای تو نبودم ای شب، زندگی خودم را نکردم

ولا کان احلو یالیل سهری
و بیدار بودن من شبها خوب نیست

ولا مال الهوى یوم على میلی
و عشق هم به سوی من نیامد

وحدی یالیل کنت بجیلک .. یالیل
پیش از این شب تنها به سوی تو می آمدم، ای شب

والآه والویل کنت اتشکیلک .. یالیل
ای شب، پیش از این به تو از رنج و اندوهم ناله و شکایت می کردم

وازای انساک .. وانسى جمیلک
چگونه می توانم تو را فراموش کنم و زیباییت را فراموش کنم

بعد ماحبیت ونسیت ویلی
پس از این که عاشق شدم و عاشق رنجم

ولو العاشقین دول ظالمینک .. یالیل
برای تو نبودم ای شب، که به تو ظلم کردند

ولا بیک حاسین ولا فاکرینک .. یالیل
و تو را هم به خاطر نیاوردند و احساس نکردند ای شب

فی مرار الشوق مش ناسیینک
در تلخی درازای عشق تو را فراموش نکردم

وحبیبی یالیل ویاک بیغنیلی
و عزیزم ای شب با تو برایم آواز می خواند