سهرنی حبیبی
امشب مرا بیدار کن

سهرنی حبیبی کتیر حدک شو بیحلا السهر
عزیزم امشب مرا بیدار کن، چه قدر بیدار ماندن هنگامی که هستی شیرین است

کیف بدی روح مشاویر وحبک عا قلبی أمر
چگونه می توانم جایی بروم هنگامی که عشق تو به من دستور می دهد

نادی قلبی نادی .. بتفرح عینی إذا بتنادی
قلب مرا صدا بزن، چشمانم هنگامی که مرا صدا می زنی شادمان هستند

اهدینی حب اهدینی .. تبقى بقلبی واسمک عا جبینی
عشق را به من هدیه کن، هدیه کن، تو در قلب من می مانی و نامت بر پیشانی من حک شده است

واللیل بیطول والفرحه بتطول .. حبک مش معقول
شب طولانی می شود، شادی طولانی می شود، عشق تو باور نکردنیست

ان شاالله یا حبی الفرح بیدوم ومنک ومنی بیغاروا الناس
اگر خدا بخواهد عزیزم شادی ادامه پیدا می کند و مردم به ما حسادت می کنند

انشاالله یاغالی تبقى مغروم وقلبک وقلبی بیدوقوا الکاس
اگر خدا بخواهد عزیزم قلب من و تو در عشق ثابت می مانند

ولعنی وترکنی نار وعلم عینی الحکی
او به من رنج و آزار می دهد و به قلبم می آموزد چگونه صحبت کند

وخلی اللی بیغار یغار لا ترد ولا تشتکی
و اجازه داد تا حسادت بورزند، نه پاسخی داد و نه شکایتی کرد

اهدینی حب اهدینی .. تبقى بقلبی واسمک عا جبینی
عشق را به من هدیه کن، هدیه کن، تو در قلب من می مانی و نامت بر پیشانی من حک شده است

واللیل بیطول والفرحه بتطول .. حبک مش معقول
شب طولانی می شود، شادی طولانی می شود، عشق تو باور نکردنیست

ان شاالله یا حبی الفرح بیدوم ومنک ومنی بیغاروا الناس
اگر خدا بخواهد عزیزم شادی ادامه پیدا می کند و مردم به ما حسادت می کنند

انشاالله یاغالی تبقى مغروم وقلبک وقلبی بیدوقوا الکاس
اگر خدا بخواهد عزیزم قلب من و تو در عشق ثابت می مانند