شو ما صار
هر آنچه شد

شو ما صار حبیبی شو ما صار
هر آنچه شد عزیزم، هر آنچه شد

بتبقى النار بقلبی و شو ما صار
آتش می رود تا در قلب من سکونت کند، هر آنچه می خواهد بشود

لو قالوا لو قلبی مال اوعى تمیل
اگر آنها گفتند که قلب من منحرف می شود، تو منحرف نشو

لو قالوا لو قلبک مال مش راح میل
و اگر گفتند قلب تو منحرف شده و کس دیگری را دوست داری، من منحرف نمی شوم

لو قالوا لو کل الناس مش حساس
اگر به من گفتند که هیچ کس خوش قلب نیست

لو قالوا لو عم بتحب کل الناس
اگر به من گفتند تو همه را دوست داری

لو قالوا لو بدو یروح بمشاویر
اگر به من گفتند اگر او بخواهد به مسافرت برود

لو قالوا لو حبی کتیر قلبو کبیر
اگر به من گفتند تو بسیار عاشقی و قلب او بزرگ

یا ملک حبی یا مالک قلبی یا هنا دربی اه یا سلام
ای پادشاه قلب من، پادشاه قلب من، چیزی

اه لو بنفل ننسى الکل والایام
آه، اگر او همه کس و روزها را فراموش کند

اه لو منصیر عصافیر للاحلام
آه، وقتی در رویاها پرنده می شویم

اه لو بنکون جوز عیون للعشاق
اگر ما چشمان عشق هستیم

اه لو بنزید شوق جدید للمشتاق
آه، اگر ما عشقی تو به کسی که عزیزی از دست داده اضافه کنیم

اه لو بندور عطر زهور بالبستان
آه، اگر ما رایحه خوش گلها را در باغ بیفشانیم

اه لو هالحب بیعزف حب الالحان
آه، اگر این عشق موزیکال عاشقی کند