ایامی بیک
روزهایم با تو

وانا اقدر احب من تانى دا انا من وقت للتانى بنادیک
من می توانم دوباره عاشق بشوم، این منم از مدتها پیش تو را صدا می زنم

لو انسا قلبى انا فاکر دا فى الاول وفى الاخر انا لیک
اگر قلبش فراموش کند، من در فکر اویم و در آغاز و پایان من برای توام

وانت اللى مش سامع وکل الدنیا سمعانى
و این تویی که نمی شنوی در حالی که همه دنیا مرا می شنوند

وبقولها من الاخر یاریتک تبقى علشانى
و در پایان هم می گویم ای کاش به خاطر من و برای من بمانی

حبیت ایامى بیک وبعشها لیک ولا عمرى حبت من قبلیک
روز هایم را با تو دوست داشتم و روزها را برای تو می گذرانم و هرگز در عمرم پیش از تو عاشق نشدم

طب هنسا لیه وانا قد ایه کلمت نفسى علیک
پس چرا فراموش کنم و من چقدر با خودم از تو صحبت کردم

معاک یا حبیبى نستنى حاجات جوایا تعبتنى
وقتی که با تو هستم عزیزم فراموش می کنم مشکلات درونی که مرا خسته کردند

سنین قبلک مخصماها معاک دلوقتى صالحتنى
با سال های پیش از تو قهر کرده بودم، حالا که همراه تو هستم با آن سال ها آشتی کردم

ملیش غیرک انت فى الدنیا ومفیش فى حیاتى ناس تانیه
بجز تو در دنیا برای من کسی وجود ندارد و کسی دیگر در زندگی من نیست

وازاى ودى برده تیجى منى مفکرش فى هواک ثانیه
و چگونه از من می خواهی که من یک ثانیه هم در فکر تو نباشم

بعید او جمبى وانا فاکراک لو انت فین انا شایفاک
چه دور باشی و چه در کنار من باشی، من در فکر تو هستم و اگر هم جایی باشی که خبری از تو نباشد تو را می بینم

وانا لو مع مین یا حبیبى بقلبى معاک
و من هم اگر با هر کسی باشم عزیزم، در قلبم با تو هستم