خلینی أعیش
اجازه بده زندگی کنم

معقول انا جنبک هنا
درست است، من اینجا کنار تو هستم
عایشه بشوق مابینتهیش
با شوری زندگی می کنیم که پایانی ندارد
من اللحظه دی عمری إبتدا
از این لحظه عمر و زندگی من آغاز می شود
من الحلم ده ماتصحنیش
مرا از این خواب و رویا بیدار نکن

خلینی اعیش وانا بین إیدیک
اجازه بده در حالی که در آغوش تو هستم زندگی کنم
ما تغبش یوم بعدک مالیش
حتی برای یک روز هم دور نشو، پس از تو من کسی را ندارم
مایکفنیش فی الشوق إلیک
من شور کافی برای تو را ندارم
ملیون غرام مایکفنیش
میلیون ها شور و عشق برای تو کافی نیست

من ده اللی یقدر یبعدک عنی ویسرق حبنا
چه کسی است که بتواند تو را از من دور کند و عشق ما را بدزدد
انا من اللیله دی بوعدک
از امشب به تو وعده خواهم داد
على طول حانبقى لبعدنا
ما همیشه برای هم باقی خواهیم ماند

خلینی اعیش وانا بین إیدیک
اجازه بده در حالی که در آغوش تو هستم زندگی کنم
ما تغبش یوم بعدک مالیش
حتی برای یک روز هم دور نشو، پس از تو من کسی را ندارم
مایکفنیش فی الشوق إلیک
من شور کافی برای تو را ندارم
ملیون غرام مایکفنیش
میلیون ها شور و عشق برای تو کافی نیست

معقول انا جنبک هنا
درست است، من اینجا کنار تو هستم
عایشه بشوق مابینتهیش
با شوری زندگی می کنیم که پایانی ندارد
من اللحظه دی عمری إبتدا
از این لحظه عمر و زندگی من آغاز می شود
من الحلم ده ماتصحنیش
مرا از این خواب و رویا بیدار نکن