شو الحل
راه حل چیست

کیف بتنسى الهوا و بتروح
چگونه عشقمان را فراموش کردی و رفتی
و القــلــب …مجروح
و قلب آزرده شده ام را
و آه ..منک آه أخذت الروح
و آه از تو که هستی ام را گرفتی
قول.. عنی لیش صرت بعید
بگو چرا از کنار من رفتی
عنی بعید شو غیرک
از کنار من دور شدی، چه چیز تو را تغییر داد
یا حبیبی بخاف اسألک
عزیزم می ترسم که از تو سوال بپرسم
إنت حبیبی بس .. وحدک بس
تو عزیز من هستی، فقط تو

و أنا لغیرک لا أنا ما بحن
و من، به کس دیگری احساسی ندارم
ابدا بعدک شی مره احب
فکر نمی کنم که یک بار دیگر عاشق شوم
و انا قلبی بعدک ما بحیاتو دق
و قلب من پس از تو نخواهد تپید
ابــــدا لأ لو بتظل حدی ظل معی تبقى و ما تفل
اگر با من می مانی، بمان و هرگز نرو
شو الحل ما یشوفک حدا .. شو الحل
راه حل چیست، کسی نمی تواند تو را ببیند، راه حل چیست

لا.. مش انت یالی کنت تقول راح نبقى سوا
نه! تو نبودی که گفتی ما با هم می مانیم
و بتحمینی من غدر الهوا
و مرا از عشق دروغین محافظت کرد
إنت حبیبی بس .. وحدک بس
تو عزیز من هستی، فقط تو

و أنا لغیرک لا أنا ما بحن
و من، به کس دیگری احساسی ندارم
ابدا بعدک شی مره احب
فکر نمی کنم که یک بار دیگر عاشق شوم
و انا قلبی بعدک ما بحیاتو دق
و قلب من پس از تو نخواهد تپید
ابــــدا لأ لو بتظل حدی ظل معی تبقى و ما تفل
اگر با من می مانی، بمان و هرگز نرو
شو الحل ما یشوفک حدا .. شو الحل
راه حل چیست، کسی نمی تواند تو را ببیند، راه حل چیست