على حبک
با عشق تو

یا حبیبى بعدک عنى شو جننى قلبى مشتقلک یا حبیبى حتى وانت بعید
ای عزیزم! دوری از تو چقدر مرا دیوانه کرده، دلم شور وشوق تو را دارد و تو دور هستی عزیزم

یا غرامى انت بروحى بنسا جروحى و بحسک حد یا حبیبى حتى وانت بعید
ای عشق من، در هستی من هستی، آزردگی هایم را فراموش می کنم و تو را پیش خودم احساس می کنم و تو دور هستی عزیزم

على حبک فتحت عیونى مش همى الناس یشفونى
با عشق تو چشمانم را باز کردم و برایم اهمیتی ندارد که مردم مرا ببینند

عن حبک ما راح اتخلى
از عشق تو دست نخواهم کشید

رجعنى لقلبک رجعنى ودع عمرى وما تودعنى
مرا به قلبت بازگردان و عمرم را رها کن و  مرا رها نکن

من بعدک ما بعشق والله
به خدا سوگند پس از تو عاشق نخواهم شد

خلینى اعیش بقربک قول بحبک حبک بعده اعیش فیه اشتقتلک کتیر
اجازه بده در کنار تو زندگی کنم و بگویم دوستت دارم، هنوز در عشق تو زندگی می کنم، وزیاد دلتنگ تو می شوم

ناسینى وینک غایب قلبى دایب دایب بغرامک وجنونک وبقلبک الکبیر
ای که مرا فراموش کرده ای، کجایی، با دوریت قلبم ذوب شده است، در عشق تو و دیوانگی تو، در قلب بزرگت